loading...
رمان
رمان نویس بازدید : 6 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)
موقعیت جغرافیایی جزیره کیش این جزیره به مساحت نود هزار و چهار صد و پنجاه و هفت یکی از زیبا ترین جزیره های خلیج فارس است این جزیره که با فاصله ی هجده کیلومتر از جنوب ایران قرار دارد به طول پانزده کیلومتر در قسمت شرقی است و در قسمت شمالی آن هفت کیلومتر پهنا دارد و به شکل بیضی است.این جزیره از راه دریایی تا جزیره هندورابی بیست و هشت کیلومتر فاصله دارد تا جزیره سیری هشتاد و هفت کیلومتر ،تا قشم دویست و بیست و پنج کیلومتر تا جزیره ابوموسی صد و هفتاد و هفت کیلومتر و تا دبی دویست کیلومتر فاصله دارد.فاصله ی جزیره کیش تا تهران با پرواز هزار و پنجاه و دو کیلومتر است و از راه زمینی هزار و ششصد کیلومتر فاصله دارد.

با توجه  سابقه ای که در زمینه تور کیش و کیش داریم،قصد داریم هر هفته با معرفی بهترین تور کیش به ارائه خدمات به کاربران سایت کیش نتس بپردازیم.تور کیش ارائع شده توسط ما باید دارای بهترین کیفیت و بهترین قیمت ها باشد.سایت کیش نتس باید بتواند بهترین جایگاه را در بین سایر سایت های ارائه دهنده تور کیش به دست آورده و مسیر ترقی را هر روز بهتر طی کند.کیش نتس باید در ارائه خدمات به مشتریان تور کیش و آژانس های مسافرتی صادق باشد و بتواند اعتماد همه افرادی که با این سایت در زمینه تور کیش همکاری می کنند را به دست آوردهو در این مسیر پیش تاز باشد.در این زمینه امیدواریم همه افراد ما را یاری داده تا در زمینه تور کیش پیش تاز باشیم.

رمان نویس بازدید : 10 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)
نرخ تور برای ( ورودی ابتدای هفته ) 2شب و 3 روز 3شب و 4 روز قيمت تور برای هر نفر در اتاق 2 تخته 330000 تومان 350000 تومان قيمت تور برای هر نفر در اتاق 3 تخته 320000 تومان 340000 تومان قيمت تور برای هر نفر در اتاق 4 تخته 310000 تومان 330000 تومان قیمت تورهای کیش نوروز 93 ويژه هتل سيمرغ

کیش- ایرنا- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تلاش بر این است که در کنار تقویت قطب گردشگری کیش، این جزیره به قطب علمی و آموزشی نیز تبدیل شود.

به گزارش ایرنا، علی اصغر مونسان شامگاه دوشنبه در آیین گشایش هشتمین کنگره بین المللی مهندسی شیمی در جزیره کیش افزود: ماموریت کیش در دولت تدبیر و امید تمرکز فعالیت ها در راستای توسعه گردشگری و تجارت است و در این میان، توریسم تور کیش آموزشی از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند رشد علمی ایران گفت: مایه خوشحالی و افتخار است که اگر ایران با سرعت کنونی در مسیر رشد علمی پیش رود در سال های آینده به رتبه چهارم علمی دنیا دست خواهد یافت.

مونسان گفت: جزیره کیش با برخورداری از امکانات و زیر ساخت های مناسب، می تواند قطب توریست آموزشی و محلی برای نشست ها و همایش های علمی در کشور و جهان باشد و در این میان سازمان منطقه آزاد کیش از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین اظهار کرد: آنچه که امروز در کشور شاهد آن هستیم اعتماد به نفس جوامع علمی و دانشگاهی است که باعث رونق و پیشرفت روز به روز کشور شده است.

وی ادامه داد: مهندس شیمی نیز با توجه به اتکا اقتصاد کشور به نفت، گاز، پتروشیمی و معدن نقش غیر قابل انکاری در توسعه و پیشرفت علمی و فناوری در تور کیش کشور دارد.

هشتمین کنگره بین المللی مهندسی شیمی شامگاه دوشنبه با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش گشایش یافت.

این کنگره پس از ارایه حدود 200 مقاله در روزهای دوم وسوم برگزاری، روز پنجشنبه با معرفی مقالات برگزیده به کار خود پایان می دهد.

kish net

رمان نویس بازدید : 6 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

جزيره كيش و  پذيرش گردشگران نوروز تور کیش

جزيره كيش و  پذيرش گردشگران نوروز

سازمان منطقه آزاد كيش با بهره گيري از تمام امكانات و ظرفيت هاي موجود براي پذيرايي از گردشگران نوروزي آماده مي شود.

به گزارش روابط عمومي و اموربين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، براي ساماندهي وضعيت اسكان گردشگران نوروزي ، 2500 چادر در كمپ مصلي نصب خواهد شد وبراي رفاه بيشتر گردشگران تسهيلات رفاهي از جمله ايستگاه هاي هلال احمر و سوپرماركت و ميوه فروشي سيار،سرويس هاي بهداشتي موقت، ومخازن ذخيره آب آشاميدني در اين كمپينگ هاي چادري فراهم خواهد شد.

همچنين يك مدرسه تور کیش نيز براي اسكان خانوده هاي معظم شهدا ، جانبازان و ايثارگران در نظر گرفته و تجهيز شده است.    

آموزش و پرورش نيز برنامه هايي براي اسكان موقت فرهنگياني كه در ايام نوروز به كيش سفر مي كنند را در  دست اقدام دارد.

همايش هاي مفرح خانوادگي از جمله همايش بادبادك ها، دوچرخه سواري و طناب كشي ، كتاب فروشي سيار، نقالي و خيمه شب بازي ، ساخت قبله نما درسطح جزيره ، برگزاري نماز جماعت در نقاط پرازدحام و دور از مساجد كيش، نمايشگاه بهارانه در ايستگاه هاي متعدد، 24 ساعاته شدن برخي مراكز عرضه مواد غذايي و بازارچه صنايع دستي بانوان كيش در بلوارهنر، از ديگر برنامه هاي نوروزي سازمان منطقه آزاد كيش است.

 آماده سازي و تعمير باندهاي فرودگاه، تقويت سيستم هندلينگ فرودگاه، هماهنگي با شركت نفت براي تامين سوخت هواپيماها، استقرار ايستگاه هاي هلال احمر در بنادر چارك و آفتاب و تجهيز پاركينگ و محوطه سازي و توسعه فضاي سبزبندرچارك  و هماهنگي با شركتهاي كشتيراني براي برگزاري سفرهاي دريايي منظم در ايام نوروزازجمله اقداماتي است كه درمبادي ورودي بندر و فرودگاه جزيره كيش براي ارائه خدمات مطلوب تربه مسافران نوروزي  انجام شده است.

انبار كردن آرد، تامين دارو، فعاليت مستمر واحد هاي نظارتي مركز توسعه سلامت بر خدمات اماكن اقامتي و پذيرايي ، نظارت واحد هاي دامپزشكي بر روند نگهداري و فروش فراورده هاي دامي ، تامين برق و آب مورد نياز ساكنان و گردشگران ، استقرار چادرهاي هلال احمر در نقاط مختلف جزيره كيش نيز با هدف آماده سازي امكانات رفاهي گردشگران در دست اجرااست.

سيستم حمل و نقل شهري نيز با ورود 35 دستگاه ميني بوس در تور کیش از سرزمين اصلي و تجهيز و نوسازي وسايل نقليه اين ناوگان و مجهز كردن تمامي تاكسي ها به سيستم پيجر  آماده ارائه خدمات مطلوب به گردشگران است.  

فعال كردن پيجر صوتي اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش در 20 منطقه از جزيره براي ارائه اطلاع رساني لحظه اي در خصوص مسائلي مانند وضعيت آب و هوا وساعات رفت و آمد پروازها و شناورها، چاپ خبرنامه سازمان با تيراژ 30هزار نسخه در روز از فعاليت هاي سازمان منطقه آزاد كيش در زمينه اطلاع رساني مناسب به مسافران نوروزي است. 

سازمان منطقه آزاد كيش با خريد سيستم بازرسي ايكس ري براي نصب در بنادر چارك، آفتاب و لنگه، علاوه بر تجهيز و هوشمند سازي دوربين هاي كنترل سرعت، افزايش ارتفاع  آنتن هاي بي سيم  به منظور تقويت سيستم، براي برقراري امنيت كامل گردشگران نوروزي در كمپينگ هاي چادري و مناطق مختلف جزيره  با كمك نيروهاي نظامي و انتظامي كيش تمهيدات لازم را انديشيده است.

لازم به ذكر است سامانه  124جهت پاسخگويي به شكايات مردمي فعال خواهد بود و گردشگران مي توانند از طريق تماس تلفني بااين سامانه شكايات خود را مطرح كنند وكميته هاي مختلف ستاد نوروزي در كوتاه ترين زمان پاسخگوي اين شكايات خواهند بود.


رمان نویس بازدید : 6 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)
با عرض سلام خدمت شما کاربر سایت

کیش،تور کیش،کیش نتس|kishnets.ir

تور کیش

هدف از راه اندازی سایت کیش نتس کمک به تمامی کاربرانی است که در پی استفاده از تور کیش و سفر به کیش هستند.در سایت کیش نتس ما به ارائه اخباری در مورد کیش،تورهای کیش،اماکن دیدنی کیش،هتل ها و ... می پردازیم.امید است افرادی که در پی استفاده از تور کیش هستند بتوانند بهترین تورها را یافته و از آنها لذت ببرند.آژانس های مسافرتی هم که به ارائه تورهای کیش می پردازند می توانند با ارائه تبلیغات و کمک در بهیبود مسیر کار سایت کیش نتس کمک کنند.به زودی ما تبدیل به یکی از برندهای مهم در مورد کیش و تور کیش خواهیم شد که امید است بتوانیم در این مسیر هر چه بیشتر به روند گردشگری در ایران کمک کنیم. با تشکر مدیریت گروه کیش نتس
رمان نویس بازدید : 2 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

تور کیش در هتل گراند کیش بسیار زیبا
جزیره کیش روبروى بازار ونوس
رزرو اینترنتی هتل گراند هتل

هتل گراند کیش در تور کیش در موقعيت بسيار خوبى نسبت به دريا و بازارهای جزیره کیش قرار دارد. پياده تا دريا حدود 7 دقيقه وتا بازار ونوس (نزديکترين بازار تا هتل گراند) 5 دقيقه و تا بازار زيتون 7 دقيقه راه مى باشد. اکثر اتاقهاى هتل گراند کیش  از ديد دريا برخوردار بوده و اکثر داراى تراس مى باشد. آسودگی خیال با رزرو هتل گراند کیش.

مکانات رفاهى اين هتل شامل :
سالن کنفرانس
روم سرويس 24 ساعته
لاندرى
مينى بار و صندوق امانات
امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها
گشت سياحتى جزيره
با تور کیش از در کیش بودن لذت ببرید

 

رمان نویس بازدید : 23 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

پيست باگي كيش و لذتی که در تور کیش می برید

 

پيست خاكي باگي به طول 400 متر با ماشين هاي دو نفره، ميزبان باگي سواران در جزيره كيش است. همچنين تورهاي ورزشي تفريحي باگي با راهنماي حرفه اي و با موتور چهار چرخ ATV   در جلو، 
باگي سواران را در مسيرهاي چند جاذبه گردشگري مانند درخت سبز، كلبه هور و كشتي يوناني هدايت  مي كند جهت دريافت اطلاعات بيشتر مي توانيد با شماره تلفن 9312737  0764  تماس حاصل فرماييد.

رمان نویس بازدید : 15 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
آژانس های مسافرتی برای تور کیش می خواهند تبلیغات انجام دهند می توانند با ما تماس بگیرند تا از هزینه و نحوه تبلیغات در جاست کیش اطلاعات کسب کنند:

شماره تماس 09364395303

رمان نویس بازدید : 7 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

تور دریایی  كیش – هندورابی به زودی
تور کیش

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش گفت: با ايجاد زيرساخت هاي اوليه، جزیره هندورابی از نوروز سال1393به مکانی برای گردشگری خانواده ها تبدیل می شود

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، به دنبال الحاق سه جزیره هندورابی، فارور و بنی فارور به منطقه آزاد کیش و به منظور گسترش طرح های توسعه گردشگری در این جزایر، جزیره هندورابی گام های بلندی را برای تبدیل شدن به یکی از جذابیت های گردشگری جزيره کیش برمی دارد.

مونسان در مصاحبه با خبرنگاران گفت: سازمان منطقه آزاد کیش موفق شده است با جذب سرمايه گذار، نخستين گام را در توسعه جزيره هندورابي كه یکی از جزایر بکر ایرانی و داراي ظرفیت های فراوانی برای توسعه گردشگری است بردارد.

وي افزود: بخش خصوصي از آذرماه سال جاري اقدام به نصب اسكله شناور و ايجاد زير ساخت هاي اوليه در مجموعه گردشگري تعريف شده همچون، آب، برق و فاضلاب كرده است.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش با بيان اين كه جاده دور جزيره (رینگ پیرامونی) به طول 17 كيلومتر و عملیات تکمیلی مربوط به ساختمان مهمانسرای جزیره هندورابی  و 50 كمپ و ويلا در حال اجرا است افزود: در مجموعه گردشگري جزيره هندورابي، رستوران، كافي شاپ و پيست پياده روي در حال ساخت است و اين مجموعه از نوروز سال 93 روزانه آماده پذيرش 100 تا 150 نفر به مدت 7 ساعت در روز است.

مهندس مونسان تاكيد كرد:از ارديبهشت ماه سال 1393 با بهره برداري از كمپ ها و ويلاها امكان اسكان شبانه روزي 150گردشگر در جزيره هندورابي فراهم مي شود.

گفتني است بخش خصوصي براي فراهم كردن زمينه لازم براي پذيرش گردشگر، بدون احتساب جاده دور جزيره ، 11 ميليارد تومان سرمايه گذاري كرده است.

در حال حاضر طرح هاي مطالعاتي موج شكن، اسكله و هيدروگرافي دريا در جزيره هندورابي توسط شركت هاي ايراني همچون شركت مهندسان مشاور فرا دريا عرشه، شركت مهندسين مشاور دريا نگار پارس و شركت مهندسي سروش انديشه پارسيان در حال اجرا است.

 جزیره هندورابی با ۲۲٫۸ کیلومتر مربع در حد فاصل بین دو جزیره کیش و لاوان و در 28 کیلومتری جزيره كيش قرار دارد و سرزمینی هموار و تقریباً بدون عوارض طبیعی است و فعالیت اقتصادی اکثر اهالی آن، صید و غواصی است.

روستای هندورابی با بیش از 80 نفر جمعیت در این منطقه قرار دارد که با توجه به استقبال گردشگران از سواحل زیبا و طبیعت بکر این جزیره؛ پیش بینی می شود در آینده این منطقه با رونق کم نظیری روبرو شود.

‏محیط زیست جزیره به دلیل بسته بودن آن محدود است و موجوداتی از قبیل انواع پرندگان کوچک مهاجری نظیر باز و شاهین و انواع کمی از خزندگان و موش صحرایی در آنجا یافت می شود.

بنا بر اين گزارش، تراکم مرجان ها در سواحل شمالی جزیره هندورابي بیشتر بوده اما سایت های غواصی جنوب این جزیره عمیق تر است. ‏

منطقه مرجانی هندورابی زیستگاه بسیار مهمی در منطقه برای انواع آبزیان به شمار می رود و بازدید از لاک پشت های دریایی که از اواسط اسفند ماه و تا نیمه خرداد جهت تخم گذاری به سواحل جزیره هندورابی می آیند خالی از لطف نیست.

از آبزیان موجود در این ریف می توان به انواع مرجان های مغزی، جراح ماهیان، تن ماهیان دم زرد، یونیک، پیکاسو، ملوان و طوطی ماهیان نام برد .

اين جزيره از نظر سياحت و ايرانگردي از زير مجموعه هاي کيش است که با توجه به امکانات و استعداد طبيعي جزيره از نظر آب، خاک، هوا و شرايط خاص تجاري جزيرۀ کيش و هم‌چنين برخورداري از زيبايي هاي طبيعي، قادر است بخشي از نياز‌هاي سياحتي و گردشگري ايرانگردان را تأمين کند .


رمان نویس بازدید : 8 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

تور کیش | تور کیش نوروز 93 | هتل کیش | قیمت تور کیش | تور کیش هتل پارمیس

تاریخ: ویژه نوروز 93     مقصد: کیش/ هتل پارمیس
خدمات تورتور کیش | تور کیش نوروز 93 | هتل کیش | قیمت تور کیش | تور کیش هتل پارمیس خدمات : 3 شب اقامت با صبحانه - نهار به صورت بوفه - ترانسفر فرودگاهی-استخر جکوزی - 30% تخفیف پارک دلفین ها
نکات تورزمان تحویل اتاق سات 14 و تخلیه اتاق ساعت 12 می باشد - کودکان بالای 5 سال بزرگسال حسابمیشودتوضیحات تورصبحانه-نهاربه صورت بوفه-ترانسفر فرودگاهی-سالن بدن سازی -استخر رو باز برای آقایان-زمین تنیس-قایقرانی در دریاچه هتل -30% تخفیف پارک دلفین ها لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر با " مدیر تور " تماس حاصل فرمایید. 

رمان نویس بازدید : 12 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

انواع تور کیش و هتلهای کیش

تور کیش هتل مارینا 5 ستاره

 

تور کیش هتل داریوش 5 ستاره

 

تور کیش هتل پارمیس 5 ستاره

 

 تور مشهد هتل شایگان 5 ستاره

 

تور کیش هتل صدف 4 ستاره

 

تور کیش هتل گراند 4 ستاره

 

تور کیش هتل ارامیس 4 ستاره

 

تور کیش هتل سارا 4 ستاره

 

تور کیش هتل انا 4 ستاره

 

تور کیش هتل 4 ستاره لوتوس

 

تور کیش هتل هلیا 4 ستاره

 

تور کیش هتل اریتن 4 ستاره

 

تور کیش هتل سا رایز 3 ستاره

 

تور کیش هتل پانید3 ستاره

 

تور کیش هتل ارم 3 ستاره

 

تور کیش هتل جام جم 3 ستاره

 

تور کیش هتل دیدنیها 3 ستاره

 

تور کیش هتل سیمرغ 3 ستاره

 

تور کیش هتل تماشا 3 ستاره

 

تور کیش را شما عزیزان انتخاب کنید ما به روزهای دلخواه شما اجرا کنیم طلب از شما اجرای تور کیش از ما

 

تور کیش 1 روزه | بلیط کیش 1 روزه | تور کیش 2 روزه | بلیط کیش 2 روزه

 

تور کیش 3 روزه | بلیط کیش 3 روزه | تور کیش 4 روزه | بلیط کیش 4 روزه

 

تور کیش 5 روزه | بلیط کیش 5 روزه | تور کیش 6 روزه | بلیط کیش 6 روزه

 

تور کیش 7 روزه | بلیط کیش 7 روزه | تور کیش 8 روزه | بلیط کیش 8 روزه

 

تور کیش 9 روزه | بلیط کیش 9 روزه | تور کیش 10 روزه | بلیط کیش 10 روزه

 

TICKET BOOKING IN KISH| BOOKING TICKET IN KISH

 

HOTEL BOOKING IN KISH| BOOKING HOTEL IN KISH

 

KISH TICKET,TABRIZHOTELS,KISH TOUR,TABRIZ FLY TICKET

 

رزرو بلیط هواپیما تهران به کیش|اخرین قیمت بلیط هواپیما از تهران به کیش|رزرو بلیط هواپیما از کیش به تهران|خرید بلیط هواپیما به کیش

 

ارزانترین تور کیش|ارزانترین بلیط کیش|بلیط کیش با نرخ ارزان|بلیط کیش با قیمت ارزان|بلیط ارزان کیش همه روزه|تور ارزان کیش همه روزه

 

 

تعداد صفحات : 8

درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 373
  • بازدید کلی : 5,728
  • کدهای اختصاصی