loading...
رمان
new بازدید : 327 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)


×××× ساوین شایان ××××
شغل : برج ساز معروف
پسری با خصوصیات مشابه به بالایی ....

مقدمه و صفحه نقد هم به زودی آماده میشه .....
ممنون بابت همراهیتون ....
اینم جلد واقعا از nargoolممنون بابت جلد زیباش



اینم یه جلد دیگه از mania13





اینم مقدمه ای زیبا از کاماجی عزیز


صدای شکست میله های قلبم..
و فریاد آزاد شدم های مداوم تو..
نگاه نگران من و عشق بی سرانجاممان..
به محض آزادی برگشتی و برای لحظه ای نگاهم را غرق کردی..
حرف نگاهت ناگفته بود..
بی پایان بود..
تنهایی من ولی درون آن نبـــود که نبود..
ولی تو خندیدی و دستانت را به نشانه ی همیشه خداحافظ در هوا
تکان دادی..
و من بی هدف درون پیله ی تنهاییم رفتنت را مینگریستم..
رفتی و رفتی..
ولی بعد صدای فریادت پیله ام را شکافت..
و من به دنبالت میدویدم تا..
تا اینکه در پرش از تپه ای که صدایت را پشت خود پنهان کرده بود..
معلق بین زمین و هوا..
صدای خنده هایت..
نگاه پر مهرت..
و آغوش بازت..
تو را فرشته ی نجات من کرد و من را دلتنگ آغوش
همیشه بازت..
و بعد از یک سقوط با هم پریدیم
ولی با چتر نجات عشقمان...

×××××××××××××××××××××

اگه خوب بود بگید بزارمش نظرا باید زیاد باشه گفته باشم نگی نگفتی

منتظر نظراتتون هستم .... 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 341
  • بازدید کلی : 5,696
  • کدهای اختصاصی